CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan

  • masa pelepasan:2024-03-29 15:55:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:587
  • Penerangan pantas:

    Csongrad,Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di

Kandungan artikel

Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan menggaruk, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

CsongradJambatan pemuatan dan pembuatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan pembuatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jambatan dibina antara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk pemuatan dan pembuatan seri barang, dan boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apabila menggunakan benteng,CsongradJembatan naik trak bekas, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

KutaisiHydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Apabila menurunkan, dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.


CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan



Jika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Peralatan keselamatan! Jembatan naik tetap dengan tongkat sokongan keselamatan; Jembatan pengangkutan tetap dilengkapi dengan blok cahaya anti-terhempas; Panel jambatan papan tetap adalah plat anti peluncur; Kedua ujung pengawal jari kaki; Jembatan pengangkutan tetap dilengkapi dengan peralatan rem kecemasan dan diaktifkan.

Jembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, yang termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik pos dan telekomunikasi, pengangkutan, elektrik, perusahaan, dll. Tinggi platform pemuatan dan pembuatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

Berjanjilah dan berjanjilah.Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, dll. perlu dianggap.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.


CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan



Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

jumlah kosPlatform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Apabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Saya harap selepas membaca artikel ini,CsongradJembatan boarding tetap, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

CsongradKerana terdapat berbagai jenis jambatan naik, terdapat juga banyak pembuat jambatan naik di China. Berikut adalah peralatan mekanik jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding tetap tetap. Kami berharap untuk menyediakan beberapa bantuan kepada semua orang dan menguasai lebih lanjut jambatan boarding hidraulik; Bridge Hydraulic boarding” Kata ini tidak lagi tidak dikenali. Jika anda perlu, anda boleh memahami jambatan naik mana yang lebih sesuai untuk anda. Jembatan penerbangan hidraulik, kenderaan pengangkutan elektrik, dan platformnya mengangkat hidraulik kini adalah alat-alat hidraulik dan peralatan mesin yang biasa mengendalikan gudang. Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan industri yang membantu kereta dengan selesa memuatkan dan memuatkan barang. Jembatan penerbangan hidraulik dibahagi kepada dua jenis, boleh dibawa dan bergerak, yang boleh memenuhi keperluan kerja banyak tempat bergerak, yang menyebabkan kemudahan besar. Sebagai jembatan penerbangan milik peralatan industri, Selama seluruh proses kerja, ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa kesalahan umum. Di bawah, mari kita analisis fenomena umum jambatan naik untuk semua orang& mdash; Tidak naik.

Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.


AndijanMaklumat produk lain
  • ShuangluanJembatan naik hidraulik tetapCara menguji keletihan

    ShuangluanJembatan naik hidraulik tetapCara menguji keletihan

  • ShuangluanPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApakah perbezaan dalam proses pembinaan

    ShuangluanPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApakah perbezaan dalam proses pembinaan

  • ShuangluanFlip plate hydraulic roadblock machineHarga membuat kemunculan semula

    ShuangluanFlip plate hydraulic roadblock machineHarga membuat kemunculan semula

  • Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria

    Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria

  • Memphis Selatan BaruPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMasalah luar biasa yang dihadapi pasa

    Memphis Selatan BaruPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMasalah luar biasa yang dihadapi pasa

  • Memphis Selatan BaruFixed boarding bridgeHarga tidak boleh naik dan turun

    Memphis Selatan BaruFixed boarding bridgeHarga tidak boleh naik dan turun

  • GansuJembatan naik kecilCara memainkan peranan praktikal

    GansuJembatan naik kecilCara memainkan peranan praktikal

  • GansuPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemahiran pemilihan bunyi rendah

    GansuPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerKemahiran pemilihan bunyi rendah

  • segera:Peringatan: Maklumat CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan memberi anda CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan oleh syarikat kami, perkhidmatan CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan. CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CsongradCustomized hydraulic fixed boarding bridgeMasalah praktikal apa yang telah diselesaikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!